کنسرت شهرام شب پره استانبول

کنسرت شهرام شپره استانبول ۶ فروردین

کنسرت شهرام شپره استانبول ۶ فروردین

تور خداحافظی شهرام شپره

در ادامه تور خداحافظی شهرام شپره عزیز ٫ این هنرمند دوست داشتنی و پر انرژی آخرین کنسرت خود در شهر استانبول٫ را مورخ ۶ فروردین ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارچ ۲۰۲۴ اجرا خواهد کرد. این برنامه در سالن ICC که پیشتر میزبان شما عزیزان در کنسرت های هنرمندان بزرگی همچون ابی‌٬ داریوش ٬ معین ٫ شادمهر ٬ گوگوش و … بوده برگزار خواهد شد.

سالن کنسرت 

سالن ICC در محدوده هاربیه (Harbiye) در محله شیشلی (Şişli) واقع شده است که نسبت به مرکز گردشگری استانبول (تکسیم) فاصله بسیار کمی دارد ٫ به قدری این فاصله نزدیک است که با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی می توان از میدان تکسیم به این مرکز فرهنگی رسید.

مزایای سالن کنسرت ICC

از مزایای این سالن می توان به دریافت استاندارد های صوتی و بصری و فاصله نزدیک به میدان تکسیم اشاره کرد که مورد دوم یکی از مهمترین پارامتر ها برای شما عزیزان می باشد چرا که هزینه حمل و نقل از بزرگترین هزینه های جاری در استانبول می باشد. مخصوصا در شلوغی و ازدحام جمعیت بعد از اتمام برنامه و از آن بدتر ساعت ۱۲ شب در محدوده توریستی استانبول.

تور کنسرت شهرام شپره استانبول

جهت تهیه تور و پرواز به صورت بی واسطه برای شرکت در کنسرت خداحافظی شهرام شپره در استانبول میتوانید با همکاران ما از طریق واتس آپ به وسیله دکمه زیر در ارتباط باشید

خرید بلیت کنسرت شهرام شپره در استانبول

توجه: این پست صرفا جهت اطلاع رسانی برای علاقه مندان ایجاد شده و مجموعه بیلیتور در زمینه فروش بلیت کنسرت فعالیتی ندارد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره  برنامه های مشابه و همچنین خرید بلیت کنسرت شهرام شپره عزیز میتوانید به وب سایت با سابقه و معتبر EVENTMAG.ORG مراجعه نمایید و یا از طریق واتس اپ با شماره ۰۰۹۰۵۰۵۰۱۷۰۰۲۲ در ارتباط باشید

خلاصه این رویداد

در ادامه تور خداحافظی شهرام شپره عزیز ٫ این هنرمند دوست داشتنی و پر انرژی آخرین کنسرت خود را در شهر استانبول مورخ ۶ فروردین ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارچ ۲۰۲۴ خواهد داشت این برنامه در سالن ICC که پیشتر میزبان شما عزیزان در کنسرت های هنرمندان بزرگی همچون ابی‌٬ داریوش ٬ معین ٫ شادمهر ٬ گوگوش و … بوده برگزار خواهد شد.

گروه گردشگری بیلیتور

چنانچه تمایل به رزرو تور کنسرت شهرام شپره دارید میتوانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید

00905050075200

 

تاریخ

25 مارس 2024
منقضی شده

محل برگزاری

Istanbul Congress Center (ICC)
Harbiye, Istanbul Congress Center, Şişli/İstanbul, Turkey
تمام شهر ها

برگزار کننده

ATB production
بارکد QR

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید “کنسرت شهرام شپره استانبول ۶ فروردین”