نمایشگاه ITECH فناوری آنکارا

I-TECH آنکارا با شرکت کنندگان از جمله شرکت های برجسته در سراسر صنعت، در تاریخ 14 تا 16 ژوئن 2019  در دانشکده داروسازی دانشگاه آنکارا برگزار خواهد شد .

I-TECH محل جمع آوری  کسانی است که در کسب و کار از تکنولوژی های مورد نیازمصرف کننده رشد می کنند. این مرحله جهانی است که نوآوری نسل بعدی به بازار معرفی می شود.یکی از بزرگترین رویدادهای کسب و کار، I-TECH تمام جنبه های صنعت را پوشش می دهد.

I-TECH بسیاری از شرکت های پیشرو را جذب می کند.  شرکت کننده ها شامل تولید کنندگان، توسعه دهندگان و تامین کنندگان خدمات سخت افزاری، محتوا و فن آوری برای تکنولوژی های مشتری می باشند. این رویداد با یک برنامه کنفرانس همه جانبه، از شرکت کنندگان و سخنرانان از چهار گوشه جهان استقبال می کند.

طیف گسترده ای از فناوری ها در I-TECH به وجود می آیند: سیستم های سرگرمی خانگی به فن آوری های بازی، هواپیماهای بدون سرنشین به واقعیت افزوده و مجازی، ورزش های الکترونیکی، موسیقی الکترونیک و رسانه های اجتماعی به چاپ سه بعدی که زندگی ما را شکل می دهند.

محصولات و خدمات نمایش داده شده:

  • محصولاتی که هر جنبه ای از تکنولوژی را از صدا به تکنولوژی خودرو، فن آوری های بی سیم تا هواپیماهای بدون سرنشین، و همچنین واقعیت افزوده و مجازی، چاپ سه بعدی، تکنولوژی حسگر و غیره را لمس می کند.

 

این رویداد در حال فروش است

تاریخ

30 آوریل 2024

زمان

All Day

شروع قیمت از

15 $

اطلاعات بیشتر

ادامه مطلب
تمام شهر ها
ادامه مطلب
بارکد QR

    دیدگاه ها