کنسرت بزرگ 100% متال manowar

METAL بازگشت به ترکیه با نمایش منحصر به فرد در فضای باز در تور جهانی نبرد نهایی 2019

شاهزاده ترکی MANOWAR 2019 تور جهانی Final Battle را برای یک نمایشگاه منحصر به فرد در استانبول به ارمغان خواهد آورد! این رویداد در روز شنبه 20 ژوئیه 2019 در پارک Maçka Küçükçiftlik استانبول برگزار خواهد شد.

درباره MANOWAR:

نفوذ MANOWAR در صنعت موسیقی راک غیر قابل انکار است. در طول حرفه ای چشمگیر خود، آنها را از علامت خود در سبک هالیدی فلزی با توجه به ترکیبی از ساخت و ساز منحصر به فرد و آهنگ های معروف تر. با اعتقادات بی نظیر، استقامت و شجاعت بی همتایی که همیشه کارها را به شیوه خود انجام می دهند، گروه حتی از چالش های غیرقابل تحمل برخوردار است. در دوران ریخته گری “استعدادها” و شگفت انگیز و شگفت انگیز، این گروه، طرفداران خود را به آنها نشان می دهد که آنها را دوست دارند: موسیقی متن فیلم های عظیم و قدرتمند زندگی آنها، آهنگهایی که جسارت فرد و روح جامعه را جشن می گیرند .

این گروه جایزه های متعدد طلا و پلاتین را به دست آورده است و بیش از 35 تور را شامل می شود که در بین 10،000 تا 50،000 صندلی فروخته شده قرار دارد. وفاداری بی نظیر MANOWAR در سراسر جهان در حوادث زنده آنها منعکس شده است. به عنوان مثال، طرفداران بیش از 40 کشور سفر به جشن جشن دایره سحر و جادو در آلمان سفر کرد.

این رویداد در حال فروش است

تاریخ

28 مارس 2024

زمان

All Day

شروع قیمت از

90 $

اطلاعات بیشتر

ادامه مطلب
تمام شهر ها
ادامه مطلب
بارکد QR

دیدگاه ها